28 Nisan 2013 Pazar

MStar & Kehanet Online


Merhaba Arkadaşlar,

Yeni bir yazı ile yine sizlerleyim. Bu ay sizlerin işini kolaylaştırmak adına her yazımda iki oyuna birden yer vereceğim. İlk olarak sizlere MMO Dans Oyunu MStar ve Anime Diyarı Kehanet Online'dan bahsedeceğim. Biliyorsunuz daha önce size bu oyunlar hakkında bilgi vermiştim. Ama devamlı olarak kendini yenileyen bu oyunların etkinlikleri, kampanyaları elbette ki bitmiyor. 

MStar'da yepyeni yarışmalar başladı ve eminim sizler de heyecanlısınız. Benim en çok dikkatimi çekenlerden biri elbette ki "En iyi kombini sen yap" sloganıyla forumlarda boy boy kendini gösteren yarışma oldu ve kesinlikle katılmayı düşünüyorum. Şimdiden acaba nasıl bir kombin yapsam diye düşünmeye başladım. Yarışmadan biraz daha bahsetmek istiyorum; oyun içerisinde bay ya da bayan olarak en iyi olduğunu düşündüğünüz kombini yapıp forumda verilen adrese bu görüntüyü yollayarak yarışmaya katılabilirsiniz. Aranızda hala MStar oynamayanlar  varsa eğer kesinlikle oynamalısınız dans ederken zamanın nasıl geçtiğini farkedemeyeceksiniz.


Hepimizin bayıldığı animelerin diyarı Kehanet Online'da ise hepimizi mutlu eden etkinlikler var. Haberi olmayanlar için burdan duyurmak isterim; Cuma günleri Saat 18:00 ile 22:00 arası kesintisiz olarak oyunda kalırsanız tam 480.000 Tecrübe Puanı kazanıyoruz. Bu fırsatı kesinlikle kaçırmamanızı öneriyorum hem oyun oynayıp eğleniyoruz hem de bedavadan TP'ler geliyor ve seviyemizi yükseltiyoruz.

                                                                                               Hepinize iyi eğlenceler.

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder