28 Şubat 2013 Perşembe

Anime Keyfi Kehanet Onlina'da Yaşanır

Merhaba Arkadaşlar,

Sizlere daha önce Kehanet Online'da bulunan karakterler hakkında ayrıntılı bilgi vermiştim. MMORPG dalında en iyi sayılabilecek oyunda tüm ihtiyaçlarımızı karşılayacak sistemler bulunuyor. Bu yazımda sizlere oyundaki meslekler hakkında bilgi vereceğim.


Meslek Öğrenimi

Oyun içerisinde meslek sahibi olarak malzemeler toplayabilir, işleyebilir ve üretebilir veya bunları satabilirsiniz. Meslekler sayesinde iksirler, silahlar, ekipmanlar, yemek ve daha pek çok şey üretebilir; bunları kullanabilir, satabilir veya hediye edebilirsiniz.

3 çeşit meslek tipi vardır: toplayıcılık, işleyicilik, üretim. Bu meslekleri öğrenebilmek için bu işin uzmanlarına gidip onlardan meslek öğreten kitapları alabilirsiniz. Bu ustaları Umut Şehrinde veya Kader Patikasında bulabilirsiniz.

Toplayıcılık

3 çeşit kaynak kullanılarak 3 adet toplayıcılık türü mevcuttur: Otacılık, Madencilik, Balıkçılık. Meslek uzmanlarından alacağınız otacılık, madencilik veya balıkçılık ile ilgili kitaplarla bu meslekleri öğrenebilirsiniz. Her karakter 2 adet meslek öğrenebilir ve öğrenilen meslek bir daha unutulamaz. Bu yüzden seçim yaparken dikkatli olmanızı öneririz.

Toplayıcılık alanıyla ilgili bir meslek öğrendiğinizde o mesleği yapabilmek için uygun olan ekipmanı da almanız gerekir. Örneğin otacılık için orak, madencilik için kazma, balıkçılık için olta gerekir. Ekipmanınızı edindikten sonra kaynağına gidip toplayıcılığa başlayabilirsiniz.

Balıkları deniz ve nehirlerden, madenleri kayalıklardan, otları ağaçlık yerlerden bulabilirsiniz.

İşleme

Savaşlardan kazandığınız malzemeleri, ham maddeleri işleyebilirsiniz. İşlenmiş ham maddeler çok değerlidir.

İşleme yapabilmek için oyuncular ilgili sertifikayı almaları gerekir. Oyuncunun edindiği yetenek yapacağı iş ile ilgili olacaktır. Örneğin bir şifacı şifalı bitkilerden ilaç yapmayı, demirciler demir eritmeyi ve aşçılar doğru malzemeleri karıştırmayı bilir.

İş için özel ekipmanın olmadığı yerlerde süreç başlatılamaz. Her köyde oyuncuların serbestçe kullanabileceği 3 iş masası vardır: ilaç kasesi ve deney tüpü, örs ve ocak, mutfak malzemeleri ve tencere.

Üretim

Eğer kendinize bir şey yapmak isterseniz, ilk önce meslek ustasından üretim sertifikası almanız gerekmektedir. Oyuncu bir seferde yalnızca bir üretim yeteneği öğrenebilir. Şu anda, 4 tür üretim sertifikası mevcuttur: şifacı sertifikası, silah demirci sertifikası, zırh demirci sertifikası ve aşçı sertifikası. 

Yukarıdaki sertifikalardan birini öğrendikten sonra, oyuncu bir üretim mesleği ve onun yeteneğini alabilir. İşlem sürecinde olduğu gibi, üretim de her istenildiği zaman yapılamaz. Bir şey üretmek için öncellikle uygun ekipmanları ve özellikleri almak için köyde bulunan bir çalışma tezgahına gitmeniz gerekir. Tecrübe, sürekli işlem ve üretim ile üretim seviyesini yükseltmek ve sonunda üretim ustası olmak için hızlandırılabilir.

Herkese iyi oyunlar dilerim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder